tirsdag den 15. november 2011



Okay, det der med at være syg, ikke at være i skole, bare ligge derhjemme under dynen. burde enhver teenager elske? jeg mener ikke sådan alvorligt syg, mere "girly syg" den der pige syge, de fleste for en gang om måneden? nogen dog værre end andre.. og ja jeg er den udsatte, jeg for det sleeeeeeemt... btw, går ikke ud fra der er så mange drenge læsere her?? Så det går..
Har gjort noget jeg aldrig har gjort før, jeg mener slf. har jeg gjort det før, men ikke som en slags, hobby?
jeg tog rent faktisk billeder idag, mere fordi det var en skole opgave, men det fangede mig..
Anyway, håber jeg kan gå i skole imorgen, for ærligt talt.. keder mig sku... og har stadig den vildeste lyst til at shoppe noget mode ind i mit skab!
Sidder her i min seng, er er gnisk over jeg endelig har fået alle kanalerne tilbage på mit tv, føler mig lidt som.... arh lige meget, bare de holder til jule ferien, så jeg kan sidde hele ferien og se jule film på disney channel!
Det er første gang idag jeg er sulten, og iøvrigt også første gang i rigtig lang tid, jeg ikke er?
nå... det var lidt af en opdatering.. Håber ikke jeg keder jer.. hvis der altså er nogle???

Ingen kommentarer:

Send en kommentar