mandag den 23. januar 2012

In My Shoes
Victoria er en pige jeg har kendt stort set hele mit liv, hun var grunden og inspirationen til at jeg begyndte at blogge!
Også er hun iøvrigt også den der har hjulpet mig igang, så mange tak for al' hjælpen !
Jeg er vild med hendes personlige stil, og følger hendes indlæg, ligeså snart der er nyt.
Det ikke uden grund hun har så mange læsere !
Skøn pige !
 
Anne Gadegaards blog er en blog som jeg følger meget med i , den er inspirerende og jeg tjekker den stort set hver dag. Anne har den fedeste stil også er hun gude-smuk !
Hun blogger om sit hverdags liv, hendes "dagens" og meget mere, hun er en af mine favorit bloggere !

Dream
Ann's blog er en af de mere livsbekræftende hun skriver meget om sine idoler og hvad hun bruger sit liv på for tiden.
Hun er ret ny i "blogger verdnen" også er jeg ret indponeret over dine 50' fastelæsere !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar